5 december

Imagining the impossible: Getting to grips with data

Foto van Kimberley Deen
Kimberley Deen

Product Director

Insight

Data is de hoeksteen van innovatie, en een solide datafundament stelt organisaties in staat om proactief te handelen, concurrentievoordeel te behalen en meer waarde te creëren voor consumenten. Voor Robert Walters, actief in de dynamische recruitmentmarkt, is dit fundament essentieel om strategisch in te kunnen spelen op snel veranderende klant- en kandidaatbehoeften. Een goed werkend CRM-systeem is daarbij cruciaal, omdat het niet alleen helpt bij het leveren van gepersonaliseerde diensten, maar ook processen optimaliseert en groei en klanttevredenheid stimuleert. Waarom dan kiezen voor een eigen CRM, Zenith, in plaats van een gevestigde oplossing?

Kimberley Deen, Product Director bij Robert Walters, presenteert de business case achter Zenith – een op maat gemaakt platform dat volledig is afgestemd op de unieke behoeften van Robert Walters. Het systeem is gebouwd in samenwerking met Amdaris, onderdeel van Insight, met de input en feedback van de Recruitment Consultants die er dagelijks mee werken, wat heeft geresulteerd in een robuust en efficiënt platform dat de status quo uitdaagt en nieuwe mogelijkheden creëert. Ontdek in deze presentatie hoe Zenith een toekomstbestendig platform biedt dat naadloos aansluit bij de ambities van Robert Walters en veranderende behoeften van hun klanten en kandidaten.

Gehost door

Foto van Kimberley Deen
Kimberley Deen

Product Director

LinkedIn

Passion for building and continuously improving digital products based on consumer needs

Insight Enterprises

709