September markeert altijd een nieuw begin, met de zomer achter ons en een vol lopende agenda vol beloftes van nieuwe energie. Voor ons is deze periode extra bijzonder: we hebben intrek genomen in onze eigen kantoorruimte. Deze stap betekent meer dan alleen een eigen plekje in een duurzaam bedrijfsverzamelgebouw; het biedt de ruimte om productiever en bewuster te werken. De eigen koffiemachine en nieuwe meubels symboliseren de start van een fase waarin ideeën kunnen groeien. Deze zet is een kleine stap met een groot effect.
De maand september staat ook symbool voor vooruitgang, met jaarlijks terugkerende momenten zoals Prinsjesdag. Echter, dit jaar voelt dat anders door de politieke situatie met een demissionair kabinet en aanstaande verkiezingen. Deze onzekerheden bieden kansen voor nieuwe inzichten, vooral op het gebied van digitalisering en cybersecurity. Hoe deze ontwikkelingen eruit gaan zien, biedt aanleiding om klanten te prikkelen en voor te bereiden op beleidswijzigingen. Dergelijke informatie kan compact worden gepresenteerd, net zoals een espresso – klein en krachtig.
Op 23 september is het Koffiedag, een kans om de rol van koffie als verbindingsmiddel te koppelen aan IT en cybersecurity. Koffie zet aan tot gesprekken waaruit plannen en vertrouwen groeien, net zoals duurzame keuzes in IT bijdragen aan een veiliger digitale omgeving. Zo kan een (digitale) koffiesessie een effectieve manier zijn om klanten bewust te maken van duurzame en veilige IT-praktijken. Terwijl oktober nadert met de European Cybersecurity Month, blijft voortdurende aandacht voor bewustwording en veiligheid essentieel. Mijn missie? Niet de technische uitvoer, maar het boosten van je verhaal in de markt, vergezeld van een goede kop koffie.
Lees het volledige artikel op de website van ITchannelPRO:
Duurzaamheid en koffie: Terug naar de basis.