Distributeur BusinessCom introduceert een nieuwe spaaractie voor IT- en telecomresellers om luxe merkkleding te verdienen. De ‘Dress Up Incentive 2025’, die van start ging op 1 oktober, loopt tot en met 20 december. Deze actie biedt resellers de mogelijkheid om waardecheques te verdienen voor een exclusieve winkelervaring bij modezaak Estivo Moda. In samenwerking met dertien topvendoren kunnen punten worden verzameld via de verkoop van hardware en diensten.
Het actieprogramma van BusinessCom is breed en omvat producten van vendoren zoals Alcatel-Lucent Enterprise, Ascom, Aurora Innovation (teleQ), ClearVox, Gigaset, Intermedia, Jabra, My-Connect KPN Zakelijk Mobiel, My-Connect Telepo, NETGEAR, Spectralink, Xelion en Zoom. Resellers kunnen punten verdienen op basis van omzet of per verkochte licentie of contract, afhankelijk van de vendor. Elk punt staat gelijk aan één euro shoptegoed, te besteden bij Estivo Moda.
Om de actie te stimuleren biedt BusinessCom extra spaarkansen rond Black Friday en tijdens hun partner evenement in december. De verdiende waardecheques kunnen in maart 2026 worden verzilverd bij Estivo Moda, dat luxe merkkleding van merken zoals Zanone, Ralph Lauren en C.P. Company voert. De shopdagen worden op afspraak georganiseerd. Meer informatie over de spelregels en spaarpunten per vendor is beschikbaar op de BusinessCom-website via de partnerlogin.
Lees het volledige artikel op de website van ITchannelPRO:
Dress Up Incentive gelanceerd door BusinessCom.